ماهی

مثل باران نباش که با التماس به شیشه بکوبی تا نگاهت کنند ... مثل ابر باش که با التماس نگاهت کنند تا بباری

ماهی

مثل باران نباش که با التماس به شیشه بکوبی تا نگاهت کنند ... مثل ابر باش که با التماس نگاهت کنند تا بباری


جودی عزیز از ته دل حلالم کن



بابالنگ دراز

نامه بابالنگ دراز به جودی ابوت ...

نمی دونم باز به این خونه دلم سر میزنی یا نه ...

ولی اینجا دیگه روشنایی نداره ...

اون شمعی هم کنج اتاق روشن بود خاموش شده ...

شاید موقع رفتن آهی از ته دل کشیدی که اون شمع هم خاموش شد ...

جودی عزیز از ته دل برات آرزوی خوشبختی می کنم ...

از ته دل برات آرزوی عاقبت بخیری می کنم ...

یاد اون خوابی که دیدیده بودی افتادم ...

جودی عزیز امیدوارم مسیر زندگیت هموار شده باشه ...

امیدوارم از ته دل من و حلال کنی و ببخشی ...

جودی برای بابالنگ درازت دعا کن ، دعای خیر بدرقه راهم کن ...

جودی من مسافری زودگذر بودم دعا کن ...

من هر زمان یاد تو می افتم احساس شرمندگی میکنم ...

حلالم کن حلال .

بابالنگ دراز ... جودی !