ماهی

مثل باران نباش که با التماس به شیشه بکوبی تا نگاهت کنند ... مثل ابر باش که با التماس نگاهت کنند تا بباری

ماهی

مثل باران نباش که با التماس به شیشه بکوبی تا نگاهت کنند ... مثل ابر باش که با التماس نگاهت کنند تا بباری

دل گرفته !


دلت که گرفته باشد صدای ترانه که هیچ ...


با صدای دست فروش دوره گرد هم گریه میکنی !




نظرات 1 + ارسال نظر
دوست شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:17 ب.ظ

حضور بعضی دوستان در زندگی نعمت هست .

اینکه دوستی داشته باشی ک بتونی با او راحت باشی حرفات رو بتونی راحت به او بگی دوستی فرهیخته و عاقل و تحصیل کرده .

به حرفات گوش کنه به تفکراتت احترام بگذاره و راهنماییت کنه .همراهت باشه .هر جا بخوای بری پایه باشه و همراهت.خیلی خوبه .من خودم زیاد دوست دارم اما یکی از دوستانم این صفات رو داره ...!دوسش دارم

هر وقت دلگیرم .فقط او هست ک میتونه با حرفاش به من ارامش بده. یک عصرونه یا چای یا ...با هم هستیم

و من از حضورش و راهنمایی هاش و حرفاش استفاده میکنم .

خوشبحالت که چنین دوستی داری ...
ایشالا واست باعث ارامش باشه ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد